postheadericon Dieta jajeczna pomaga zrzucić kilogramy

Dieta z jajek pozwala stracić kilogramy dzięki jajkom. Na śniadanie, obiad i kolację spożywamy to małe biało-żółte cudo, czyli jajko. O jajkach można powiedzieć sporo dobrego: zawierają witaminy i minerały i są niskokaloryczne, ponieważ jedno jajko ma zaledwie 70 kalorii. Są niezwykle cennym źródłem witamin A, B1, B12, D, kwasu foliowego. Każda dieta jednoskładnikowa jest szkodliwa, dlatego jajka wzbogacamy warzywami i owocami, ponieważ mają one mało kalorii, ale dają poczucie sytości. Dla własnego zdrowia jedzmy maksymalnie sześć jajek dziennie. Dieta jajeczna nie powinna trwać dłużej niż dwa tygodnie. Co kilka dni jemy rybę lub pierś z kurczaka, ale musimy je dusić, nie wolno ich smażyć. Z kurczaka obowiązkowo zdejmujemy tłustą i tuczącą skórę. Przez tydzień powinno nam ubyć co najmniej pięć kilogramów. Dieta jajeczna ma pewne wady, ponieważ zawiera dużo cholesterolu i pewne osoby mogą cierpieć na bóle głowy oraz mdleć. Dla zdeterminowanych na stosowanie takiej diety podajemy przykładowe menu na jeden dzień jej stosowania: śniadanie – 2 jajka na twardo, 3 mandarynki, obiad – 2 jajka, sałatka z selera lub marchewka z groszkiem, kolacja – 2 jajka, pomarańcza lub jabłko lub mandarynka lub gruszka, filet z ryby lub pierś z kurczaka (raz w tygodniu).

Leave a Reply

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Zasady działania żywności ekologicznejZasady działania żywności ekologicznej
      Rozwój zainteresowania zdrowym odżywianiem oraz zapewnieniem swojemu organizmowi odpowiedniej ilości właściwych czynników powoduje, że coraz częściej stosujemy produkty z zakresu zdrowej żywności. W tym zakresie rozwinęły się również różnorodne sklepy …
    • Badania kontrolneBadania kontrolne
      Zdrowie dla wielu osób w dzisiejszych czasach, a więc w nowoczesnym dwudziestym pierwszym wieku jest kwestią najważniejszą. Ale czasami tylko w teorii. Jak się bowiem okazuje, nie wszyscy ludzie pamiętają …