postheadericon Dieta jajeczna pomaga zrzucić kilogramy

Dieta z jajek pozwala stracić kilogramy dzięki jajkom. Na śniadanie, obiad i kolację spożywamy to małe biało-żółte cudo, czyli jajko. O jajkach można powiedzieć sporo dobrego: zawierają witaminy i minerały i są niskokaloryczne, ponieważ jedno jajko ma zaledwie 70 kalorii. Są niezwykle cennym źródłem witamin A, B1, B12, D, kwasu foliowego. Każda dieta jednoskładnikowa jest szkodliwa, dlatego jajka wzbogacamy warzywami i owocami, ponieważ mają one mało kalorii, ale dają poczucie sytości. Dla własnego zdrowia jedzmy maksymalnie sześć jajek dziennie. Dieta jajeczna nie powinna trwać dłużej niż dwa tygodnie. Co kilka dni jemy rybę lub pierś z kurczaka, ale musimy je dusić, nie wolno ich smażyć. Z kurczaka obowiązkowo zdejmujemy tłustą i tuczącą skórę. Przez tydzień powinno nam ubyć co najmniej pięć kilogramów. Dieta jajeczna ma pewne wady, ponieważ zawiera dużo cholesterolu i pewne osoby mogą cierpieć na bóle głowy oraz mdleć. Dla zdeterminowanych na stosowanie takiej diety podajemy przykładowe menu na jeden dzień jej stosowania: śniadanie – 2 jajka na twardo, 3 mandarynki, obiad – 2 jajka, sałatka z selera lub marchewka z groszkiem, kolacja – 2 jajka, pomarańcza lub jabłko lub mandarynka lub gruszka, filet z ryby lub pierś z kurczaka (raz w tygodniu).

Leave a Reply

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Diety niskowęglowodanoweDiety niskowęglowodanowe
      Jednym z najpopularniejszych typów diet są z całą pewnością diety niskowęglowodanowe, które spełniają wszelkie możliwe oczekiwania pod każdym względem. Jakie to diety i dlaczego są one skuteczne? Są to przede …
    • W zdrowym ciele zdrowy duchW zdrowym ciele zdrowy duch
      Jeśli jesteśmy zdrowi wówczas nasze samopoczucie jest o wiele lepsze niż w przypadku choroby. Każdy doskonale wie jak to być zdrowym i jak się wtedy człowiek czuje. I ponadto jeśli …